Kantselei

Kantselei põhiülesanneteks on maavalitsuse täpse, õigeaegse ja õiguspärase asjaajamise tagamine, õigusalase teenindamise, personalitöö, infosüsteemialase töö, töökorralduse ja sisejärelevalve korraldamine.

  • Kantselei ülesanneteks maavalitsuse asjaajamise korraldamisel on: saabuva korrespondentsi vastuvõtmine ja töötlemine;
  • kodanike vastuvõtu korraldamine; informatsiooni õigeaegne ja täpne edastamine maavanemale, infovahetus maavalitsuse osakondadega, valla- ja linnavalitsustega;
  • maavanema töö planeerimine koostöös maavalitsuse osakondadega;
  • maavalitsuse nõupidamiste korraldamine; koostöö korraldamine valla- ja linnavalitsustega ning maakonnas asuvate riigiasutustega;
  • maavanema vastuvõttude, visiitide, kohtumiste kooskõlastamine ja ettevalmistamise korraldamine;
  • maavanema ja maavalitsuse ametnike avalikkusega suhete korraldamine, maavalitsuse tööst informatsiooni edastamine infoagentuuridele, ajalehtedele ja kohalikule raadiole.

 Kantselei ülesanneteks õigusalase teenindamise korraldamisel on:

  •  maavanema korralduste seadustele vastavuse kindlustamine, nende arvestuse pidamine ja teatavaks tegemine;
  • maavalitsuse nimel sõlmitavate lepingute projektide läbivaatamine, vajadusel nende väljatöötamine, lepingute arvestuse pidamine;
  • maavalitsuse asjaajamiskorra ja sisekorra eeskirjade väljatöötamine, teiste maavalitsuse sisetööks vajalike normdokumentide väljatöötamise korraldamine;
  • vajadusel maavalitsuse ametnike konsulteerimine tööküsimustes.

 Kantselei ülesanneteks personalitöö korraldamisel on:

  • personalialaste korralduste, teenistuslehtede ning töölepingute ettevalmistamine ja arvestuse pidamine;
  • teenistujate koolituse ja täiendõppe korraldamine;
  • autasustamisega seonduvate küsimuste korraldamine;
  • maavalitsuse konkursi- ja atesteerimiskomisjoni asjaajamise korraldamine; maavanema ülesandel teenistusliku järelevalve teostamiseks vajalike materjalide ja seletuste kogumine akti andmise või toimingu sooritamise asjaolude väljaselgitamiseks.

 Kantselei ülesanneteks infosüsteemialase töö korraldamisel on:

  •  maavalitsuse infosüsteemi loomine, tööshoidmine ja täiustamine;
  • riiklike põhiregistrite maakonnatasandi tööde ja maakondlike andmekogude väljaarendamise ja pidamise koordineerimine;
  • osalemine maakonna valitsus- ja omavalitsusasutuste infosüsteemide ja andmehalduse loomises ja korraldamises;
  • osalemine informaatikaalaste seadusandlike aktide loomises ja nende täitmise jälgimine;
  • andmeturbekontseptsiooni loomine ja realiseerimise koordineerimine.

Oma põhiülesannete kõrval kantselei:

  • täidab maavanema korraldusel teisi ülesandeid;
  • korraldab maavalitsuse arhiivindust;
  • vajadusel nõustab oma ülesandeid puudutavates küsimustes kohalikke omavalitsusi ja hallatavaid riigiasutusi.

Põhimäärus           Ametnikud   



Tagasi Üles
www by c m a